Kære medlem af Frederiksværk Tennis- og Pickleballklub
En vigtig del af sommerens program er afvikling af klubmesterskaberne i tennis. Selv om vi går i flytteplaner, vil vi ikke gå glip af denne sjove og festlige begivenhed.
Husk derfor at melde dig til. Det sker på ophængte lister i klubhuset frem til lørdag den 1. august. Herefter foretages lodtrækning, som offentliggøres umiddelbart efter og ophænges samme sted.
De indledende kampe afvikles i løbet af august inden for den anførte frist. Spillerne aftaler selv tidspunktet, booker og benytter egne bolde. Der spilles bedst af 3 sæt med matchtiebreak i 3. sæt. Resultaterne af kampene påføres listerne på opslagstavlen i klubhuset, så alle kan følge med.
Finalerne afvikles lørdag den 5. september fra kl. 10. Denne dag plejer at være en festdag for både spillere og tilskuere.
Kom og vær med. Vi spiller selvfølgelig for at vinde, men mindst lige så meget for at have det sjovt sammen.
Venlig hilsen
Bestyrelsen